Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK

TERMÉK KIVÁLASZTÁSA

  • A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. 
  • A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét.
  • Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a KOSÁRBAgomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi.
  • A Kosár „MEGTEKINTÉS” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget.
  • Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is.
  • A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

 

RENDELÉS ELKÜLDÉSE

Amennyiben megfelelőnek tartja, a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson, a "PÉNZTÁR" gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra. 

  • HÁROM LEHETŐSÉG KÖZÜL VÁLASZTHAT:

     1.Már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni

     2.Új vásárlóként akar regisztrálni

     3.Regisztráció nélkül akar vásárolni

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot.

 

SZÁLLÍTÁSI MÓD LEHET

  • Házhozszállítás (futárszolgálattal)
  • Személyes átvétel ügyfélszolgálatunkon (előre egyeztetett időpontban)

 

Ezt követően FIZETÉSI MÓDOT kell választania:

  • BANKI ÁTUTALÁS: Megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, hogy rendelése "függő állapot"-ba került. Amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktíváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel
  • ELŐRE UTALÁSOS (PRO-FORMA) SZÁMLÁVAL: A számla kiegyenlítése 3 munkanapon belül esedékes. A szállítási folyamat a pénz beérkezését követően kezdődik meg.
  • KÉSZPÉNZ Az áru átvételekor a Szolgáltató áruátvételi pontján, vagy a Szolgáltató által megjelölt egyéb helyszínen fizeti meg a termék vételárát készpénzben. Ez esetben csak forinttal történő fizetésre van lehetőség.  

 

        Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a MEGRENDELÉS gombra.

 


ÁRAK

  • Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak.
  • Az árak nettó árak, az ÁFA-t NEM tartalmazzák.
  • A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható.
  • Amennyiben a webáruházban hiba, vagy hiányosság lép fel a termékeknél, vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra.
  • Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról.
  • A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.



RENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA

A rendelések feldolgozása munkanapokon 24 órán belül megtörténik.



ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSÁNAK LEHETŐSÉGE

Az adatbeviteli hibák javítására, a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

 



VISSZAIGAZOLÁS

Minden rendelésről E-mailes visszajelzést küldünk. A vásárló a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap, a rendelés beérkezéséről, és (később) egy újabb E-mailt kap, a megrendelés részleteiről: a raktárkészlet konfirmálásáról,  a várható szállítási időpontról, stb. Telefonos egyeztetés esetén hívja az Ügyfélszolgálatot: +36 70 678 6928!



FIZETÉSI FELTÉTELEK

Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, személyes fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

 

SZÁLLÍTÁS

A küldemények kézbesítése, szállítása a GLS futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni, a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

 

SZÁLLÍTÁSI DÍJAK

Szállítási díjunk Magyarország területén INGYENES!

 

SZÁLLÍTÁSTÓL ELÁLLÁS

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.



TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.



SZERZŐDÉSKÖTÉS FELTÉTELEIRE VONATKOZÓ TÁJÉKOZTATÁS

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül/ nem minősül annak. A megkötött szerződést iktatják/nem iktatják, utólag hozzáférhető lesz/nem lesz hozzáférhető.

 



ELÁLLÁSI JOG/ViSSZASZOLGÁLTATÁSI GARANCIA

  • A megrendelő a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat.
  • A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.
  • Az értékesítő köteles, a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
  • A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt termék csomagolását felbontotta, és/vagy rendeltetésszerű használatát már megkezdte.
  • A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt, az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket.
  • A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli.
  • Az értékesítő azonban követelheti, az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
  • Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan, vagy hanyagságból idézte elő.
  • Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk.
  • Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
  • Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.



TULAJDONJOGI KIKÖTÉS

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően, az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!



MEGRENDELÉS MÓDOSÍTÁSA/TÖRLÉSE

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé. Amennyiben az értesítés a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap, a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről. Ezután már csak személyesen, vagy az "ÜGYFÉLSZOLGÁLAT" vagy "ELÉRHETŐSÉGEK" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

 


BÁRMILYEN FELMERÜLŐ KÉRDÉS ESETÉN FORDULJON HOZZÁNK BIZALOMMAL.

E-MAIL CÍMÜNK: WEBSHOP@ATSTRADE.HU TELEFONSZÁMUNK: +36 70 678 6928!

Keresés